FC Ulvila rekryää: oletko sinä meidän uusi junioriopäällikkö?
Julkaistu: 21.09.2023 07.00

FC Ulvila rekryää: oletko sinä meidän uusi junioriopäällikkö?

FC Ulvila ry etsii junioripäällikköä vakituiseen työsuhteeseen. Toimi on päätoiminen ja työt alkavat 1.11.2023 tai sopimuksen mukaan.

FC Ulvila on kasvanut muutamassa vuodessa pienestä kyläseurasta pelaajamäärältään Satakunnan 3. suurimmaksi jalkapalloseuraksi. Seuran pelaajamäärä on kaksinkertaistunut muutamassa vuodessa vapaaehtoisten ja OTO-toimijoiden ansiosta, mutta nyt tarvitsemme kasvun tueksi päätoimisen työntekijän. Seuran johtokunta on tehnyt viime vuodet määrätietoista työtä, jotta ensimmäisen päätoimisen palkkaaminen on mahdollista. Oletko siis sinä meidän upouusi junioripäällikkö? Lue alta lisää tehtävästä, FC Ulvilasta ja meidän odotuksista.

Mikä ihmeen FC Ulvila?

Faktat meistä

• Yli 450 pelaajaa - pelaajamäärältään Satakunnan 3. suurin jalkapalloseura
  • Läntisen alueen vuoden seura 2022
  • Ulvilan suurin lasten ja nuorten liikuttaja
  • Seura ja Ulvilan kaupunki investoineet viime vuosina merkittävästi olosuhteisiin - uusi tekonurmi seuran kotikentälle 2023, kokonaan uusi treenikenttä valmistuu Ulvilan keskustaan syksyllä 2023, kotikentällä Mynsterissä uusittu käytännössä kaikki fasiliteetit viimeisen parin vuoden aikana
  • Mynsteri on meidän seuran sydän - seuran toimitilat kokous- ja pukuhuoneineen ovat kaikki aivan tekonurmen vieressä

Junioripäällikön työnkuva

• Lapsuusvaiheen eli U7-U11 ikäluokkien toiminnasta vastaaminen
  • Syksyisin uuden aloittavan ikäluokan käynnistäminen
  • Tyttöjen joukkueiden toiminnan käynnistämisen tukeminen - meillä on n. 40% alle kouluikäisistä harrastajista tyttöjä ja haluamme mahdollistaa heidän harrastuksen jatkumisen FC Ulvilassa Perhefutiksen ja Pallokerhon jälkeenkin
  • Valmentajien kouluttaminen
  • U7-U11 ikäluokkien valmennussuunnitelmien luominen sekä valmentajien tukena toimiminen
  • Yhteistyö koulujen ja päiväkotien kanssa
  • Jalkapalloleirien vetäminen

Mitä odotamme sinulta?

• Kykyä innostaa meidän valmentajia
  • Tiimityön ohella sinulta onnistuu työskentely myös itsenäisesti
  • Kokemusta lasten valmentamisesta - UEFA C- tai B-lisenssi katsotaan eduksi
  • Taustaa jalkapallon parista
  • Kohtuullisia tietoteknisiä valmiuksia

Työsuhde alkaa 1.11.2023 tai sopimuksen mukaan heti sopivan henkilön löydyttyä. Haku tapahtuu Palloliiton Recright-järjestelmän kautta ja hakemukset palkkatoivomuksineen tulee lähettää viimeistään 11.10. mennessä. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana. Voit liittää hakemukseen myös suosittelijoiden nimiä yhteystietoineen. Tehtävässä on 6 kk:n koeaika ja tehtävään valitun tulee esittää rikosrekisterilain (770/1993) 6§:n 2 mukainen lasten kanssa työskenteleviltä vaadittava rekisteriote.

Mahdollisia lisätietoja tehtävästä voi kysyä

Toiminnanjohtaja Jere Ahonkivi (fculvila.toiminnanjohtaja@gmail.com) tai puhelimitse 044 3727872 arkisin 16-21
Puheenjohtaja Julius Palonen (fculvila.info@gmail.com) 040 1623752

Haku tähän tehtävään tapahtuu Palloliiton Recright portaalissa, johon pääset alla olevaa painiketta klikkaamalla.

FC Ulvila on vuoden seura!

Konkreettisia askeleita olosuhteiden kehittämiseksi

FC Ulvilassa uskotaan vahvan junioritoiminnan voimaan, SK